Ochrana osobních údajů

  • MDeco

-Pěčín 255, 51757

  • Ceny se rozumějí ze skladu dodavatele v Pěčíně v případě, že objednávka nedosahuje minimální výše, jinak v rámci servisu zákazníkům zboží doručíme na naše náklady dle jejich požadavků. K ceně zásilky se připočítává dopravné dle platných tarifů kurýrních služeb pokud není dodržen minimální odběr.
  • Minimální výše velkoobchodní objednávky je 2000,- Kč bez DPH

V tomto dokumentu jsou popsána všechna pravidla zacházení s Vašimi osobními údaji a dojde-li do budoucna k jakékoliv jejich změně, tak o nich budete včas informováni prostřednictvím našich internetových stránek, kde budou tyto informace zveřejněny.

mdeco.cz e-shop respektuje soukromí zákazníků. K celkovému zkvalitnění a nabídnutí hodnotných služeb je však potřeba znát některá osobní data kupujících. Tato data jsou přísně chráněna proti zneužití.

Při nákupu v našem internetovém obchodě je nutné vyplnění údajů, kde musí fyzická osoba uvést jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, adresu elektronické pošty a platné telefonní číslo. Tyto údaje jsou používáme ke komunikaci s Vámi - k Vaší identifikaci jako kupujícího, při realizaci a zúčtovávání Vaší platby a jsou nutné pro to, aby mohlo být zboží řádně dopraveno ke kupujícímu.

V případě právnické osoby je nutné ještě uvést název firmy, IČ, DIČ. Tyto údaje nám umožňují provádět nezbytné účetní operace, včetně vystavování daňových dokladů a umožňují nám identifikaci platby převodem z účtu na účet. Pokud je shora uvedená adresa odlišná od adresy dodání, je nutné tuto jinou adresu také uvést. Firma Česká pošta (General Parcel), se kterou spolupracujeme, dodá Vámi objednané zboží na Vámi určenou adresu místa ve sjednaný den.

Údaje, jako třeba číslo platební karty nebo číslo účtu, které zadáváte při placení, v žádném případě neshromažďujeme a operujeme s nimi jen ve chvíli konkrétní finanční transakce či operace!

Použitím funkce "Poslat známému", nebo zadáním Vaší e-mailové adresy do boxu pro zasílání novinek souhlasíte se zasíláním novinek a obchodních sdělení na zadané e-mailové adresy.

Při nakupování v naši internetové prodejně jsou shromažďovány Vaše objednávky. To je nutné například k zajištění dodávek zboží a při reklamacích. Tyto údaje jsou opět ukládány a přísně a bezpečně střeženy v naší databázi.

Používáním a nakupováním prostřednictvím e-shopu souhlasíte se shromažďováním a používáním Vašich údajů a údajů o Vašich nákupech. Pravidla týkající se zacházení s těmito informacemi jsou popsána výše v tomto dokumentu.

Vaše osobní data jsou důvěrná a jako třetí osobě jsou poskytována jen obchodním partnerům jako jsou například banky nebo společnosti vydávající platební karty a to jen v rámci konkrétní platby či jiné finanční operace.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin., eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.